Jump to content

DirkGently

Members
  • Content count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DirkGently

  • Rank
    Member
  1. DirkGently

    Episode 14 — Pubes on 3!

    Funniest one yet! Uncle t1!
  2. DirkGently

    Episode — Earwolf Challenge Epilogue

    @jeff wow! way to go addressing solid points! When a guy is backed into a corner and has no real arguments to rely on they frequently resort to personal attacks. Like you did here... "He's got a bird on his shoulder! What a noob!" How easy would it have been for me to MAKE FUN OF YOU?- for being a bearded, lisping, xanex head? I DIDN'T tho did I? You point to that twitter (one of many, although I don't have as many as you or scott lol) account and say that everything from me is irrelevant. This amuses me. You act like a teenage girl... really. I just threw you the only bone you'll get and you blatantly exploited it. (predictable much?) You really shouldn't get all exited and worked up (i'm sure your friends will tell you the same) about the internet. It's bad for your soul. You seem to have too much invested in peoples opinions who differ from your own. You're VERY upset... clearly. Otherwise you'd simply not respond to my comments and just let them bounce off you- and let your minions criticize me instead. (The first real indicator was when you immediately jumped in and said you were sleeping with elizebeth laime! methinks tho doth protest too much!) You may not be aware but the internet is made of TUBES (lol). I can put any goddamn picture I want up and claim I'm anyone I want. If I choose to , I can make multiple earwolf accounts (like you have) and post from proxies all day long. I'm not that petty tho. (well I COULD be that petty if you really want) But way to go dude! You truly are a 'winner' (like that brian? Those quotations? Your argument about the notifications is BS BTW and I don't even need to point out why- you know it. I know it. I've only ever developed software for private entities- specifically the US census bureau- otherwise i'd be happy to point you at my 'apps'. I'm tempted to develop some trivial thing just to prove you wrong but I just don't care enough at this point. ) or... not... The reason you got traffic on the podcast with LHR elimination is because you weren't 'policing' the forums and regulating people who don't agree with you. As soon as Scott stepped in and said 'only one comment per show' your traffic immediately dried up. You can argue all day, but it's a statistic you're arguing with and not me this time. When you 'moderate' you immediately lose the traffic. It's that simple. I think Matt even explained on this last show how there tends to be as many 'haters' as 'lovers' of 'reality' shows. let it go. If you want traffic (I heard scott bragging about 'clicks' recently lol! have you guys turned a profit yet?) you should prolly just keep classy and not make gibberish personal attacks on your patrons. Just sayin.... Anyway... Your last post lacked class. This is constructive criticism. I'm pointing out a fact. I could easily post a picture of your pill-face and trash you on a PERSONAL level all day long, but I don't. If you don't believe it's within my power to do the same thing as you..., try me. Ban me. Block my IP. It's all easy to get around. I'm just don't care enough to resort to those kind of tactics. I wonder how much traffic I just gave you... This post was PG-13.
  3. DirkGently

    Episode — Earwolf Challenge Epilogue

    @Elliot Imes You wish "Dirk didn't respond to Jeff" Did 'Jeff' call me out or something? I must have missed that. I can go back and listen... maybe.... I listened to to the final LDDC, and I listened to most of the TLR submission. LDDC preamble was funnier than TLR. I got at least 3, possibly 4 emails from Frank asking that I skype chat them (as I'm sure you all did?) but it was only ONE DAY notice, and I didn't feel like contributing free content to a show I feel is as phoney as all the rest of reality shows... with one day notice... I have work to do after all! Thanks for caring about my well being tho lol So I didn't listen to the final episode... the ACTUAL last episode... I'd already read the results on twitter and didn't particularly feel like listening to Scott and Jeff 'lie' into a microphone for 2 hours. Meh. I listened to all the rest tho. And I Just NOW listened to the epilogue... just to have SOMETHING on in the background. Tapped out a few notes as it went along. I'll post them here knowing that scott will label them as a /manifesto/ lol I'm really only posting this as a shout out to everyone! Everyone that's been talking about this challenge on other forums. After hearing the cravens that they/you got to call in (sorry guys you sounds pretty weak!) , I regret not volunteering. What was it... 2 out of 3 were rooting for TLR from the get go>? Even if I don't 'care' I'm not going to be less entertaining than you guys! I've heard a lot of 'judges' and 'producers' explain that LHR wasn't funny enough to compete... and they've even partially explained why. I haven't heard ANYONE explain exactly WHAT THE FUCK was funny about the final TLR submission. The easiest thing to do, to dodge reality, is ignore it. Much like the opposite of love isn't HATE, it's indifference. Sorry If I lost interest in the entire production after that BS LHR week. Get real guys. At least explain WHAT WAS FUNNY about TLR. Was it the tiny cock talk? Was is the highschool musical vibe? It's all subjective right? Just explain what was funny about TLR! I won't edit them, but here are the few notes I jotted down during this final episode... between getting blowjobs and bong hits... @Chris I found myself tending to agree with a lot of your opinions. They shut you down pretty well, and you're a little bit nonsensical, but I agreed on a few. I DISAGREE about the skype with 10 people being 'undoable'. GET REAL. Earwolf pays $100 a month for internet? That's what I pay and I'm not even a bandwidth hog. I typically talk to 20+ people on computer games!- and the sound quality is better! LOL Scott Aukerman - Wow.... just WOW @Frank At the beginning you said LHR was the the 'hardest elimination' (or something like that) but you fail to realize the reason it got the most traffic was because it was the turning point for folks like me who thought this was a 'legit' podcast. Turns out it's just as fake as every other 'reality' show out there. If you didn't get as much traffic after that episode it's because me and a bunch of other folks just left. derp derp. @Matt .... uhhhggg.... Matt Matt Matt. ...... MATTY B BABY! You think it would be a good Idea to have a bimbo young girl keep track of all the shit you fail to keep track of? GOOD IDEA. I love it. All podcasts can benefit from this. Yes... we need that. Maybe even get Kulap? Matt I love you bro... BUT... I think your burning out a little bit (a lot?). I'm sure your smoking copious amounts of bud now that you've got a 'card' but damn man... give your head a shake! Jeez Laweez I AM a doctor, and if your not eating any- I prescribe a 1 dose regiment, 3 days a week of L S D baby! For at least 2-3 weeks. Get your head together man! LSD is GOOD FOR YOU! As far as the format goes... it's clear you should let them ALL stay on the line (All ten of them) during the coaching. @Jeff You really are flattering yourself to say that you bent over backwards getting all the judges that you got. Half of them had shows on earwolf anyway (more than half) Also, it sounds a 'little' daft to say that a 'monday, tuesday, wensday' format is unrealistic or is 'unorthodox' in any way. Please look at your competition... daily shows BAY-BEE! So yea. I'm beyond caring about this... I just thought I'd throw my two cents in with the rest of you. How bout if you do a season two call it the 'EarWolf Farce'? Then maybe put a disclaimer at the front of each episode that mentions that it's all bullshit and predetermined. Or at least explain your BS reasoning to keep TLR around. I 'may' look back at this forum- but I might not. If you really need to retort this send it to @lordthree on twitter. I'll read it at least. maybe. @jeff I know SOMEONE at earwolf will read this eventually (frank?).... Has anyone pointed out to you that your 'earwolf app' doesn't send 'push' notifications on the correct day? It's aways one day late. It's been that way for a while. I'm a IOS programmer (In addition to blowing glass pipes and selling e-cigs to highschool kids lol) and this is getting old. Throw me a couple bucks and I'll fix your shit for you. It's a matter of changing a SINGLE LINE OF CODE... GG
  4. DirkGently

    Old Timey Gospel-Style Plugs Theme!

    (attachment doesn't work!)
  5. DirkGently

    Old Timey Gospel-Style Plugs Theme!

    (attachment doesn't work!)
  6. DirkGently

    Here be mine

    i hate this kinda stuff... I think the host love this kinda stuff.... I think you might mix the drums and music lower and the vocals up? It was hard to hear .... 'plugs' (Harry Chapin came on the playlist after this for some reason...)
  7. DirkGently

    Here be mine

    i hate this kinda stuff... I think the host love this kinda stuff.... I think you might mix the drums and music lower and the vocals up? It was hard to hear .... 'plugs' (Harry Chapin came on the playlist after this for some reason...)
  8. DirkGently

    Jewy-Plugs

    I feel like scott will use it... didn't he just do a CYE?
  9. DirkGently

    Jewy-Plugs

    I feel like scott will use it... didn't he just do a CYE?
  10. DirkGently

    Episode 40 — All About Lee

    Very surprised Weewee could pull this off... far... fucking... out man..... I've always loved the dude but honestly thought he was too much of a player who slid by with more charm than skills... this episode proved I was completely wrong. Props Howard.
  11. DirkGently

    Episode 40 — All About Lee

    Very surprised Weewee could pull this off... far... fucking... out man..... I've always loved the dude but honestly thought he was too much of a player who slid by with more charm than skills... this episode proved I was completely wrong. Props Howard.
  12. DirkGently

    Episode 18 — Gigli

    Fantastic episode. Just thought I'd leave this here for those who didn't see it already... http://www.theonion.com/articles/gigli-focus-groups-demand-new-ending-in-which-both,606/
  13. DirkGently

    Episode 18 — Gigli

    Fantastic episode. Just thought I'd leave this here for those who didn't see it already... http://www.theonion.com/articles/gigli-focus-groups-demand-new-ending-in-which-both,606/
×